merve1309 iste veren de var vermeyen de, bende 2 gün çay kaşığı ile verdim, ama artık vermeyeceğim. Bir arkadaş vermenin iyi olmadığını söyledi risk almaya gerek yok, ama kendim içmeye devam ederim. Bence sizde kendiniz için, yine tercih sizin ama biz faydasını gördük. Lidya çok daha mutluydu gazını çıkardığından ☺️