Esinzhl aynı durumdayım geceleri uyuyamıyorum kalbim daralıyor, gazzedeki bebekleri düşündükçe nefes alamıyorum , yaralanmış bebekler çocuklar annesini istiyor annesi ölmüş yanlız kalmışlar. Dünyanın ayaklanması lazım. Anneliğimizi bu dönemde yaşamak istemezdik ama bizim bebeklerimiz çok şanslı onları seven koruyan anneleri yanında. Sadece bebeklerimizi düşünüp mutluluk vermeliyiz onlara nasıl bilmiyorum ama yapmak zorundayız