Maliki Merhaba çocuk gelisimciyim. Kardeş kıskançlığından dolayı yapıyor olabilir. Bana daha çok öyle geldi yani tabiki altında yatan başka sebeplerde olabilir. size önerim büyük kızınızın yanında çok ilgi göstermemeye çalışın küçük bebeginize. Sürekli büyük kiziniza ona ne kadar sevdiğinizi,kardeşinin de büyüyünce ona çok iyi bir arkadaşı olacağını söyleyin. Hemen sen ablasın psikolojisine sokmayın. Bu dönemler ’ben merkezci’olabiliyor çocuklar. İstemediğiniz bir davranışta bulunursa görmezden gelin mesela bir süre ve tepkisine bakın eğer olmazsa başka yöntemler deneyebilirsiniz🌸