ftmdllkvk Merhaba.Oğlum 2,5 yaşında.Otizm tanısı aldı.Anaokuna yazdırmak istedim yaşı sebebiyle alınmadı fakat okulun müdür yardımcısı bize ergoterapiyi önerdi.Giden gidip faydasını gören var mı 💐
mondecaidensecmeler ftmdllkvk ergoterapiyi duymadım ama kayinvalidemin akrabasının kızı otizim kaç yıldan beri fizik tedaviye gidiyor baya fark etti
Mrs_Koala ftmdllkvk Kesinlikle ergoterapi alsın. Benim oğlumda SP tanili hem fiziktedavi hemde özel eğitim alıyor . Başka çok ön yargiliydim özel eğitime çünkü daha farklı durumdaki kişiler gidiyor diye biliyordum ama şimdi iyi ki iyiki eşimi dinlemiş uzmanına bı şans vermişim .
Mrs_Koala ftmdllkvk bir tanıdığımin kızı hem epilepsi rahatsızlığı hemde yaygın gelişimsel bozukluk ve otizm tanısı kondu. Yoğun binsekilde terapi aldı ve inanılmaz gelişim gösterdi .
bikupakahvee ftmdllkvk merhaba acaba siz de fark etmişmiydiniz yada şüpheleriniz varmıydı otizm için Geçmiş olsun güzel yorumlar gelmiş inşallah sizde giderseniz güzel sonuçlar alırsınız 🌸🫶🏻🩷
sekizaralik Ergoterapi mükemmel bir şey. Tanı almış olsun ya da olmasın bence her çocuk ergoterapi görmeli. Gerçekten çok fark ediyor. Tabiki alacağınız kişiyi çok iyi araştırmanız gerek