alparr Kızlar bebeğim 3 ay 11 günlük önerebileceğiniz antikolik biberon var mı? Deneyimleriniz nasıl nedir?
profesyonelokuryazar alparr Dr. Brown’s kullanıyorum 3 ay 11 günlük olduk. Aşırı yaşlıyız halaaa belki bu biberon olmasa daha fena olurduk
ShrDefne alparr chicco kullanmıştım anne gögüsüne benzer aşırı kolikti beslenmeyı komple reddetmişti bebegım ıkı ay bu biberonla sağıp verdım memede uykuda verdım sonra emdi
Edanur9876 Dr browns var kolik biberon ben doğduğundan beridir onu kullanıyorum çok gazlı bir bebek 4 aylık
profesyonelokuryazar alparr pp . Cam hem çok ağır hem kırılma durumları var . çocuk zamanla eliyle kendi destekleyip tutmak istiyor cam ağır geliyor biraz