Kızlar oğlum 11 buçuk aylık önceleri çok güzel yemek yerdi şimdi ne mama ne yemek istiyor hoşuna giden yemekse yer yoksa geri çıkarıyor mama desen onuda istemiyor bir sabah kalkarken aç kalkıyor o zman içiyor ondan sonrasi hep kesik ne yapmalıyım eskisi gibi olması için aç bırakmayı denedm yine aynı önerilerinize açığım. Paketli gıda vs kullanmıyorum vermiyorum yani