Tubasahra mervyyy Cok cabuk ürüyorlar iğrençler.Perdenizin dikiş yerlerine falan da bakın.Umarım saha fazla yayılmazlar.Onun özel bi olacı varmısta ben de bilmiyorum.Yıkatmak gerekiyormus.Biz bekarken bizim evi de sardı yatak odasın da ne varsa attık öyle kurtulduk.
mervyyy Tubasahra mesela diyelim şimdi her yere baktım eşyalarımıza falan yatak başlığında ve altında görüyorum biz yatağı komple atsak tekrar evi ilaçlatmak lazım mı
mervyyy Eyllebr kimisi gözle görülür boyutta büyük oluyor kimisi de çok minik minik ısırınca da kimi zaman kaşınıyor kimi zamanda bi kere ısırıyor ya mesela alerji gibi dört beş tane koluma falan yayılıyor ordan anlıyorum onların ısırdığını
meltem12345 mervyyy istanbulda oturuyorsan dss ilaçlama var ben öyle kurtuldum. Hiçbir eşyamı atmama gerek kalmadı. Piyasadaki ilaçlamacılardan ¾ kat daha pahalı ama bitiriyor tamamen bitmezse ikinciye ücretsiz yapıyor
mervyyy meltem12345 maalesef İstanbul’da değilim konyadayım bana kayınvalidemden geldi sanırım çünkü onların evinde var ve biz gidip geldiğimizde bebeğimin battaniyesinde görüyordum gitmemeye başladım bana falan gelir diye Ama çok geç oldu artık çoğalmış bile ve kayınvalidem iki senedir uğraşıyor her türlü ilaç denediler ama gitmiyor 🤦♀️
meltem12345 mervyyy yataklarının tersini çevir test yerlerinde oluyor bende hamileliğimde çok çektim anlamıyordum başlarda istersen burayı bi ara belki orada tanıdıkları vardır
mervyyy meltem12345 sarı olan mı mavi olan mı aldırayım ya yatağı atınca her yere tekrar bakıcam bakarken onunla siliyim
mervyyy meltem12345 evet evet yatak ayakları varya orada iki tane buldum yani büyük ihtimal oralarda da var ve başlıkta var çok makyaj masama diğer dolap içi dışı falan baktım oralarda yok gibi görmedim hiç
Tubasahra mervyyy Yatağın kenarları varya oralara da bakın bir de perde dikiş yerlerine tahta kurusu olsalar da oralar da yaşıOrlar
meltem12345 Bir tane bile kalsa yumurta atıyor sıcaklarda daha fazla ürüyor o yüzden kesin ilaçlamak lazım ama 500:600 tl ye tuttuğum ilaçlamacıların da hiçbiri kar etmemişti benim ta ki bu dss ilaçlamayı bulana kadar
mervyyy Tubasahra yatağı komple söküp bodruma indirdik orda ilaçlayacak eşim odada her yere baktım başka yerde yok gibi perdeleri çıkardım yıkamaya attım kornişlere baktım orda da yok gibi inşallah
Gamzeninincisi mervyyy merhaba 1aydir bizim evdede varda tahta kurusumu tam olarak bilmiyorm nasil bisy acaba ya bende bugun ilaclama yapcam siz naptinz
mervyyy Gamzeninincisi canım en son yatağı komple çıkardık evden benim yatağımın başlığa ve aşağı ayak kısımlarına yuva yapmış ilaç fayda etmedi şu anlık yok gibi duruyor bir aya yakın ısırılmıyoruz devamlı da olabilecekleri yerlere bakıyorum yok gibi yumurtlamadıysa tabi bir yerlere 🤦♀️
mervyyy Gamzeninincisi ![https://mutluresim.com/images/2024/08/28/zVXHcQ.jpeg] böyle küçük küçük de var büyüğü de vardı