Merhaba
14 aylık bir oğlum var kaka yaptığın da bezini getiriyor değiştirmem için. Tuvalet gördüğünde çiş çiş diyor. Tuvalet eğitimine başlasam mı acaba diye düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım ? Tamamen hazır olması için başka neleri yapması gerekiyor fikir verir misiniz lütfen 🎀