Asliiiihan Arkadaşlar alışverişimizi toplu yapıyoruz sleepy kullanıyoruz memnunuz da can bebe denemek istedik hiç fikrimiz yok molfix kullandık daha önce taşırdı beli düşük bel gibiydi. Kullanıcı yorumlarını merak ediyorum memnun musunuz ??
Fatmaasel Asliiiihan ilk üç ay sleepy kullandım pişik sızdırma sıkıntı olmadı ama çiş kokusu oluyordu bezde dışardan kokuyordu yani şimdi can bebe kullanıyorum bunda da pişik sızdırma koku sikintisi falan yaşamadım çok memnun oldum hem fiyat olarak da uygun gece boyu sızdırma yapmadan duruyor kaliteli yillarin markasi sonuçta bilindik yani
Alieymen65solin Asliiiihan bende primadan canbebeye geçtim çok taşırıyor Ya bebeğim kaka yaptığında atlet hepsi gidiyo çişini yaptığında da sadece önü doluyo ve sızıyo hiç tavsiye etmem paketin bitmesini bekliyorum sonra hemen değiştiricem💆🏻♀️
Alara_5 Asliiiihan yok onu hic kullanmadm molfix kullandm ama bende sevmedim onu goon kullandm Bi ikisini sevdim yani goon ve canbebe
Balbebek_Egemen Asliiiihan canbebe kullandım hep kakası belden taştı bende molfix kullanıyorum ve çok memelınum