Şuan yine 1 Saat uğraşım sonucu ilk gündüz uykusuna geçirdim. Tam 1 saattir uğraşıyorum. Ayağımda hiç sallamadım. Emzirdim 4-5 kez uyumadan yatırıp pışpışladım. İnatla uyumuyor kalkıyor. Tekrar emziriyorum uyumadan tekrar yatırıyorum yatağına yine kalkıyor. Ağlıyor ağlıyor ağlıyor. Tekrar tekrar tekrar 5-6 kez bu döngü sürdü. Ve sonunda uyudu. Umarım bu döngü zamanla kısalır ve memeyi de kesebiliriz 🤦♀️ uykuya geçerken desteksiz şekilde geçirebilen annelerim lütfen nasıl başardınız anlatın 😟