Selam anneler. Bebeğinizi her ay kontrole götürüyor musunuz? Gittiğimiz bir çocuk doktorumuz var. Şu an 3. Ayına girdi henüz gitmedim. Hastane ortamına çok sokmak istemiyorum ama her ay gerekli mi onu da bilemedim. Var mı benim gibi kafa karışıklığı yaşayan?