Ataalp2 Merhaba arkadaşlar Tınaztepe Hastanesinde iyi bir çocuk doktoru tavsiyeniz var mı benım doktorum farklı bir hastaneye geçmiş o yüzden soruyorum 🌸
gayeceee Ataalp2 kuzum bnm doktorum da gitti ordan hani sana bahsettiğim çocuk doktoru var ya onu öneririm kesinlikle muayne ücreti 200 TL oldu ama tınaztepe de 100 alıyor zaten devlet hastanesi gibi çok kalabalık
gayeceee Ataalp2 bucada kuzum bahadır İşeri öğretmenler evi sokağı var ya ordan aşağı iniyorsun sola dön waffleci vardı eden şimdi Cafe olmuş onun üstü