16 00 16 30 gibi kız kardesım bebegımı tezgahtan asagı dusurmus. Agladı ettı oglum 13 aylık susturdum o surece elıne bseyler verdım kendı yemesi için yedı kavradı. Oyun oynadı yurudu anne baba diye de konustuk. Fakat kafasını elledıgım de sankı bı trsraafında kucucuk bı yumsaklık hissettim normal mi. Kotu bsey olsa ınternetten baktım kusma kanama burunda kulak arkasında morluk falan gorulur yazıyordu. Bebegım suan uyuyo kafasının uzerıne koyduğumda uyanmıyor acısa falan uyanır degıl mı.