Babyyyyyy Kizlae güzel pişik kremi önerirmisiniz 31 günlük bebeğim büyük yaptigi yer Kanamis gibi ama geçmiyor doğduğundan 1 hafta sonrası başladı iylesmek bilmedi pişik kremi kullandm nerdeyse bitti önereceğiniz krem varsa güzel olur
duru22 Babyyyyyy şöyle söylim Cidden bebeğim çok kötü pişik olmuştu bütün pişik kremlerini denedim geçmedi hepsi fasfiso birtek doktor bana tahriş kremi vermişti mustela stelattopia dene ver gör kurula poposunu günde 2 3 defa en fazla sür geçince burdan yaz
[silindi] Babyyyyyy benim bebeğim alerjik sürekli kanlı pişik oluyordu eczaneye ilk dönem bı karışım yaptırıyorum bütün eczaneler biliyo pişik için bı karışım varmış derseniz anlarlar onu syrun ertesi güne net iyilesiyo Onun haricinde bilindik marka almak istiyorum derseniz mustela ve hametan maviyi karıştırarak sürün en etkilerden biriside bu
neslihanada Sudocrem üstüne hafif nişasta sürmek birebir heme geçirdi kan gibi pişiği her alt açmaya sür dedim gibi kesimlike iyi geliyor
Burcu-DD Kesinlikle desitin mavi gunluk bakım için daha belirgin kızarıklık sulu kabarcıklar olduğunda mor renkli olanı var bı de oğluma hep onu kullandim en iyisi…