Merhaba güzel anneler . 7 ay 9 günlük bir oğlum var. Son bir iki haftadır ara ara ıkınır gibi kendini kasıyor ter içinde kalıyor hatta . Poposunu hafif dürtünce bırakıyor . Pek anlayamadım kabızlık sorunu yok başlarda kakasını yapamıyor sanmıştım ama hayır böyle kendini kapatıp kızarana kadar sıkıyor . Doktor kontrolü haftaya . Ama o vakte kadar bilen anneler varsa fikir almak isterim . Var mı bilgisi olan ?🙂