Malum havalar ısındı. Bebişler terliyor. Oda sıcaklığının 26 ve üstü olduğu durumlarda bebeğinize uyurken ne giydiriyorsunuz? Ben kolsuz zıbınla yatırıyorum ama bazen knun üzerine 0,5tog uyku tulumu giydiriyorum gece serin oluyor zıbınla bırakınca sürekli üşüdü diye aklım kalıyor. Ama bazen de bakıyorum terliyor bi ikilemde kalıyorum