Bebeğim 5 ay 25 günlük, diş çıkarıyor. Damağına baktık ilk çıkan dişi üst dişleri. Normalde bebekler ilk alt dişini çıkarır dediler. Olumsuz bir durum var mıdır sizce? Alt dişlerinde çıkması için ne yapmam lazım? İnanılmaz çene kaşınması var, rahatlaması için ne kullanmalıyım?