Ya bişey dicem bu benim oğlum normal mi sizinkide böyle mii aşırı hareketli bir saniye yerinde durmuyo eli kolu hep bişeyleri karıştırma halinde arabalarıyla oynuyo onu bırakıyo top oynuyo ben ayağa kalkınca peşime geliyo bacaklarıma yapışıyor yemek yedirmeye çalışıyorum mama sandalyesinde oyuncaklar koyuyorum bakıyo ediyo ama o yemeği yemek için orda oturması lazım oturmuyo ve ben aç kalmasın diye en kınadığım şeyi yapıp elimde tabak arkasından geziyorum 🤨 uyurken ve emerken bile o kadar hareketli ki vallahi görseniz yatarak emziriyorum mesela emerken bi anda meme ağzında kalkıyo kedi pozisyonunda emmeye devam ediyo 🤣🤣 uyurken de öyle şey gibi kurbanda kesiliceğini anlayan koyun gibi ben sürekli bacağından tutuyorum kollarından tutuyorum falan ne bu yaaa normalmi geçici süreç miii bayılcam