Bağırsak enfeksiyonu geçirdik her gece saat 4 ile 7 arası gazını çıkarmaya çalışıyor kalkıp kalkıp tekrar karnının üstüne yatıyor ağlıyor başka saatlerde iyi ama gece uyuduğu için hareketsizlikten atamadığını sancı olduğunu düşünüyorum ama başka yaşayan var mı bir de sanki biogaia verdiğimde daha çok oldu