Merhaba bayanlar oğlum 3 yaşında nasıl söyleyim anne bağımlısı yani surdan örnek verebilirim bu gün babası markete giderken hadi oğlum gel gidelim dedi ayakabisina kadar giydirdi ama ben gitmedigim için babasını gönderdi kapıyı kapati yanıma oturdu tamam bı yandan bana bağlılığı beni mutlu ediyor ama biraz bende nefes almam gerektiği zamanlar oluyo babasına bile bıraksam aklım evde kalıyor çünkü biliyorum ben olmayınca agliyo mızmız oluyo yarı zamanlı kreş düşünüyorum ama oğlum böyle olunca da korkuyorum