Hulya19_zumra bugün ön bilgilendirme yapıldı pazartesi sabah başlıyoruz eğitime üç hafta eğitim sürecekmiş daha sonrasında ordan devam edeceğiz bi süre.. hazır olduğumuz da evden devam edeceğiz eğitim de de maaşımız yatacak ve ssk yatacak. Vardiyalı sistem zaten biliyorsunuzdur bakalım göreceğiz