Tansu29 4 ay 3 günlük bir kızım var ablaları çoğu kişi bişeyler verebileceğimiz söylüyor ama doktorumuz 6 aydan önce vermemiz gerektiğini söyledi siz nasıl bir yol izlediniz?
Asyaveannesi04 Tansu29 çoğu kişi şeyler çok biliyor doktorunuz doğru söylüyor tavsiyem 6. Aydan itibaren başlayın 5 ay 20 günlükken tadımlara başlayabilirsiniz, herşey zamanında güzel annesi henüz sindirimi, bağırsakları hazır bile değil
[silindi] Tansu29 4 aylıkken ama bizim alerjimiz vardı alerjik bebekler ek gıdaya zor alisiyo diye bide kilonuz düşük diye başlattı doktorumuz bnce 6.ayda baslanmali
Tansu29 Çok teşekkür ederim ne bileyim bana 5 aylıkken tadım yap falan dedi ama 1 yemek kaşığını geçmesin dedi doktor şimdi her kafadan ayrı ses çıkınca danışayım dedim
neslihanada 6aylık olucaz yeni başlıcam çok erken başlıyorsunuz vermeyin bence çok küçük da daha sütü bile zor hamzediyorlar