Kubranur95 Bebegim 6 ay 3 günlük. Her şeyi ağzına götürüyor. Uzun zamandır böyle. Bu durum ne zamn geçecek:( yiyemedigi için de ağlıyor elime aldığı şeyi 🙄🙄 ne yapabilirim bunun için??
zumramomm Kubranur95 canım butun bebekler böyle değiştiremeyiz ki bunu.kucukken emme refleksi oluyor 4-5aylikken damak ağrısı diş belirtileri başlıyor yani herşey ağızda diş cikartana kadar devam eder bu süreç .
Kubranur95 zumramomm veriyorum da artık deli olmaya başladım 😀 oynasın diye oyuncak veriyorum direk ağzına aliyor. Bide sinirleniyor yiyemiyorum diye 😂
Gulfem_1605 Havuc gibi birseyler verseniz veya icine.meyve koyulan emzikler var onlardan verseniz hem meyveleri tatmiş olur hemde boğazina kacacak diye bir derdiniz olmaz. Şuanda krşif zamanindalar 8 ayliğiz ve sanirim 2 yaşindan sonra gecer 😕
zumramomm Kubranur95 eline verdiğim şeylerin yumuşak zarar vermicek ve temiz olmasına dikkat ederek veriyorum.cunku direk ağza girecek🙂