Benimkilerin arasında 32 ay var yani 2.5 yaştan biraz fazla. Aşırı zorlanıyorum çünkü asla oyun kuramiyorlar,büyük kızım 3 yaşında çişini 3.5 yaşında kakasini yapmayı birakti o dönemde ikisine yetmek çok zor oldu benim için. Büyük vakit gecirmek istiyor,oyun istiyor ama sen küçüğü emzireyim aman uyutayim diye uğraşıyorsun o etkileniyor kaliyorsun vicdan azabiyla basbasa. O yüzden bana kalirsa en az 4-5 yaş olmali.