Merve-Lina canım benim dün bi video gördüm doktor bile açıklamasında bu çapın modası otizm olmuş önüne gelen otizm deniliyor. Otizm bir çocuk konuşamaz. Otizm çocuk zeki diye tabir edilen aslında zekası dşükmüş. Yani bende yeni doğurduğum zamanlarda ilerleyen zamanlarda acaba mı neden böyle bilmem ne vs düşünüp dururdum. Her doktora gidişimde bi baktırırdım. Doktor bile bana kızdı çocuğuna bunu nasıl yakıştırırsın. Bi problem olsaydı, hamileliğinde bile belli olurdu o yüzden internette her yazılana inanma. Hatta dün ki doktor açıklama yaparken diyor ki, 4-5 yaşında çocuk bana diyo ki abi annem bana takmış durumda falan doktor da diyor ki ya kafa zehir çocuk gelmiş bana söylüyor o yüzden hiç kafana takma. Benimkide ara sıra dalıyor bende öyle daldığında hemen dikkatini başka bir yöne veriyorum sende öyle yap, zaman zaman azalacak bu dalmalar. Ha sürekli oturduğundan itibaren gözü dalarsa ve dikkatini başka yöne çektiğin halde dalmaya devam ediyorsa o zamandoktoruna götür derim 🩵