Sekeroglannn Seyhan başkentte Tuba hoca var. Oğlum doğdu hep ona gittik. Çok ilgilidir. Ne zaman gitsem beni fırçalayacak bir şey buluyor ama ben yine de çok seviyorum.😅 Oğlum hasta olduğunda sürekli msj atar foto ister yeri gelir video ister bebeğin hal ve hareketlerine bakmak için.
2baby1mommyy Riza Yılmaz çok iyidir,nokta atışı teşhisleri vardir. Gereksiz ilac vermez,hastalik durumunda tek msjla bile sizi yönlendirir hemen gelin demez çok ciddi olmadığı sürece.