Sinemkaan25102022 ben sizin yerinizde olsam hiç kimsenin doğum hikayesini dinlemem. Herkesin iyileşme süreci farklıdır. Ben 2 sezeryan oldum 2. Sezeryanda aynı zamanda tüplerimi bağlattım. Odaya çıktıktan sonra ayaklardaki uyuşukluk geçince sanırım 3-4 saat sonra yürümeye kaldırdılar ve ben birdaha emzirme harici yatağa yatmadım. Sabaha kadar uyumadım. Ertesi gün evime geldim. Annem ve eşim sadece oturduğum yerden kalkmam için elimi tuttu tek kalkamıyorsun ya bir süre onun harici tüm işimi kendim yaptım. Misafirlerimide ağırladım. Herkes bebek uyudu sende uyu yat uzan derdi bebeğim 9 ağlık olmak üzere bir kez bile o uyudu diye uyumadım. Hep işlerimi yaptım. Çünkü yatmak bana hiçbir zaman iyi gelmedi ben kendimi bu şekilde mutlu ve rahat hissediyordum. Gelen herkes kızdı bana ama ben bildiğimi okudum. İki doğumum da bu şekilde geçti hiç de pişman değilim. Ama size bir hafta yattım. 10 gün kalkamadım. Çok ağrım oldu diyenlerde mutlaka olacaktır. En başta dediğim gibi herkesin vücut yapısı,psikolojisi farklı. Siz size iyi geleni yapın ve içinizi ferah tuttun. Hakkınızda hayırlısı olsun biran önce iyileşin inşallah.