Ben 2 aydır pratik yapıyorum yakın mesafe (şehir içi değil) gider gelirdim köydeyiz yani. Neyse çok cesaretliydim ara sıra yakındaki benzinliğe gider gelirdim, taki 2 gün öncesine kadar. Çok büyük dikkatsizlik yaptım vitesim takıldı o sıra onla cebelleşiyorum caddeye çıkacağım tam vitesi 1 e geçirdim beklemem lazım sağı solu kontrol etmem lazımken pat diye yola çıktım arkama (sağ yön) bir baktım tır, ve o kadar yakın mesafe de ki inanılnaz bir andı tarif edemem dehşete kapıldım kendimi hemen sağ şeride attım bir anda ama tır hızla dibine girmeye devam ediyor durmuyo da zaten yol dar sıkıştım korna yapa yapa geliyo habire kendimi tarlaya atacaktım nerdeyse bir umut baya tekerim düşecek şekilde sağa durdum yanımdan geçti gitti ama uzun süre kendime gelemedim durdum kaldım öylece. Dün denedim araba süremedim olmadı yani, bir daha cesaret edebilir miyim. Yani sizler nasıl korkularınızı yendiniz. Karşıdan kamyon tır falan gelince çok panil yapıyorum