Geveze_yazar Ay şu an çok utanıyorum ama. Motorla yokuş çıkarken nefes verirdim, Sanki benim nefesimle çıkacağız, inerken de nefesimi tutardım. Aklınca frencilik yapıomuşum.🤣
Bir de Pilavın içindeli arpa şehriyeyi yemezdim, kurt o derdim. Pirincini yerdim sadece galiba. Gerçekten kurt sandığım için mi yoksa bilerek mi yapıyordum bunu hiç hatırlamıyorum