nazlik Nil_defne eski SSK hastanesinde bir doktor varmış herkes çok övüyor sanırım omerdi adı tam hatırlayamadım
ozkaraday mrvnrmom onu bilmiyorum hasibe hoca doguma girmişti dogumdan beri onla devam ediypz memnunum