Kızlar omuz kol ağrım vardı.Oglum kolumun üstüne atladı koltuktan ,kendi kendine geçer diyordum geçmedi 4aydır.bugun ortopediye gittim doktor tendinit olmuş dedi yani zorlamissin darbe almışsın dedi.Arveles ve dolgit krem verdi 3hafta kullan gecmesse fizik tedaviye git dedi.Bu verdikleriyle nasi iyilescem anlamadım açıkçası varmı basina gelen