Kızlar bebeğim 4 aylık emen bir bebek değil doktorumuz önümüzdeki ay itibari ile ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi şimdi asıl sorum şu ki ben bugün marketten elma,şeftali ve kayısı aldım yoğurduna karıştırırım diye düşündüm.. ben bunları buzluğa nasıl koymalıyım? Kayısıyı doğrar koyarım bişey olmaz ama elma kararır mı? Şeftali sulanır mıı? Yardımcı olursanız çok sevinirim 💐