Ezgim0 huysuzlanınca benimkide öyle yapıyor benimkide 11 aylık ama ben inatlaa salıncakta uyutuyorum uyuyunca tam dalınca yatağına alıyorum ayakta zor oluyor heleki zor huysuzluk çıkartıyorsa beni yoruyor salıncaktata yapıyor sürekli dönüyor ben düzeltiyorum ana inatla ayakta yatırmıyorum salıncağın iyi yanı kıpırdanınca sallıyorum hemen