papatyam047 Kızlar yaklaşık 7 8 gün önce reglm’a 4 gün kala kahverengimsi bir leke geldi sonra regl olmadım ve bugün gecikmenin 3. Günü kan testi yaptım negatif çıktı ama sizce geç döllenme olmuş olabilir mi
prenseslerin2annesi papatyam047 benimde öyle gecikti kahverengi lekeden 2 gün sonra regl oldum bence regl başlangıcı sizinkide
mematiii papatyam047 geç döllenmede çıkmayabilir ama istiyorsan kanda verebilirsin bazı kişilerde çıkmıyor çünkü