Fasi 7 sinde 1 yaşına girecek oğlum ama gün boyu mızmız sabah başlıyor akşama kadar ıııığlıyor yanından kalksam basıyor çığlığı ağlıyor hemen gündüzleri bensiz uyumuyor hepsimi böyle acaba 🙈
Fasi ikiprensesbebiss umarım öyledir çok daralıyor insan gün boyu kuckta bırakıyım iş yapıyım deyince ığlıyor hiç durmadan 🙈😂