Zelihanur Evlendikten sonra psikiyatri ye hiç gitmedim, gitmeye korkar oldum. Herhangi bir boşanma vs durumunda (evliliğinden bir rahatsizligim yok ama Dünya hali) aleyhimize kullanılabiliyor mu bu durum bileniniz var mı?
Rengarenk52 Zelihanur psikologa sadece sıkıntısı olan gitmez ki kişinin Bi derdi vardır içinden çıkamaz o derdi onu etkilemeden olayın içinden çıkman içinde yönlendirir seni
Dondurmalikahve Zelihanur Türkiyenin nüfusunun neredeyse hepsinin bu alanda doktora gitmesi gerek ülkede iyi değiliz hiç
muno112 Kirmizi reçete ilaç kullanmadigin sürece sıkıntı olmaz, bence herkes gitmeli ruhun sağlıklı olursa bedenin de sağlıklı olur