bala33 Merhaba hanimalr bebegimin atesi oldu 37.5 oldu sonra bos bakmaya basladi sol gozu kaydi virus var dediler. Ama burnu felan akmıyor
Rengarenk52 bala33 ateşi normal sayılır fakat göz kayması boş bakması bunun için acile gitsen iyi olur
Sarikuzumalp bala33 Doktora götürdünüz mü? Allah şifa versin tabiki ama göz kayması ateşi falan bence bi hastaneye gitmelisiniz.
butterflyy_ bala33 canım bebeğim 11 aylık 3 gün önce ateşlendi indiremedim ateşini doktora gittik kanda enfeksiyon çıktı ilaç yazdı çok kötü öksürüyor genizden akıyor mideye kusuyor sümüklü bir şekilde korkutma beni nolur