pivpivpivahmedmuhsin perakus 7. ayda başladık. Şehriyeyi OG Naturel, irmiği de normal irmik tercih ettim.
perakus pivpivpivahmedmuhsin genelde markalarda 7 veya 8 ay yazmış şehriye için. Önümüzdeki hafta bende corbalarına koymaya baslıycam doktorumuz söyledi ama 6.ay içindeyiz daha bişey olmaz heralde
pivpivpivahmedmuhsin perakus Hayır herhangi bir sorun olmaz. Pütürlü gıdaya alışması için gayet ideal. Sebzeli olanlardan kullanıyorum ben. Gayet güzel. 🌸