6 yaşında kızım tek başıma büyütüyorum babası da yok , aşırı inat sadece inat değil sürekli sürekli ağlıyor her istediğini ağlayarak yaptırıyor tlfon istiyor vermeyince ağlıyor bağırıyor çağırıyor , ve onunla asla baş edemiyorum siteye iniyor yada kuzenlerinden bilmiyorum kötü şeyler kelimeler küfürler öğreniyor gelip kardeşlerine ve bana söyleniyor sinirlendiğinde gerçekten de çıldırıyorum onunla güzel güzel konuştum yok kızdım yine fayda yok ne yapabilirim bana fikirlerinizi söyleyin lütfen 🥺