Bebeğim 9 ay 28 günlüktü emeklediginde. 10 aylık oldu bugün. Hiç kafaya takmayın üzülmeyin kesinlikle. Ben hiç emeklesin vs diye beklemedim. Her şeyin bir zamanı var her bebiş farklı. Her anlarının tadını çıkarın yeter. Şimdi sevindik ama kabloları çekiyor sehpaları deviriyor baya teyakkuzdayiz her an, olsun buna şükür 🥹❤️