sevilayallp Allah Allah ilginç. Normal de 1.5 aylık süreçte ilerleme olur. Oğlumun da kırıldı 6 ay önce sürekli komtrol altındaydı biz sürekli gidiyorduk doktora. Doktor her defasında şöyle iyi böyle iyi şunu yapın bunu yapın falan diyor mesela. Daha bugün gittik bak 6 ay oldu kolunda platini var o çıkacak doktor tekrar röntgen istedi hareketlerine baktı kol uzantısına baktı falan filan. Bence başka doktora görünün.