MevaErBu 3700 ile doğdu her ay 1’er kilo alıyodu bu ay 500gr almış 6500 kilosu sizinkiler nasıl 500 gr alması bu ay normal sanırım giderek azalacak diyorlar ama bilemedim
Purposeless MevaErBu Canım internetten periyodik tablolar var bebek kiloları ile alakalı seninki normal aralıktaysa sıkıntı yok
Adaveannesi MevaErBu bizimkide 3340 gr doğdu. 3 aylık kilosu 6000 gr çıktı. Doktor iyi sadece anne sütüne devam dedi.
Srnygtkarabnr MevaErBu 3 ay kontrlnde 6200 64 cm di 3260 gr dogmustu suan 3 ay 22 günlüğüz kontrle az kaldı bakalım kac almıs bu ay ama bence iy bebeginizin kilosu sadece anne sütü alıyor bu arada benim doktor iyi demişti