ffulya deren01 sizin ve eşinizin boyu kaç? bu yaşta yapabileceğiniz en iyi şey protein ağırlıklı beslemek. Bol bol et, yoğurt, yumurta yedirin. Özellikle palamut çok iyi derler. Saçma gelebilir ama su büyütür der bizim büyükler her gün banyo yaptırın
Leylamoznur deren01 normal boylardasanız canım oda en fazla 1.65 falan olucaktır ama tabiki belli olmaz boyun uzadığı zamanlarfa voleybol basketboll ile desteklersen daha uzun olma şansı var
ayseee_ deren01 ikinizde uzun değilsiniz zaten canım çocukta anne babaya çeker zaten yani, yemeğine dikkat edip gerekli vitaminleri alıyorsa takma elbet uzar büyük
zeynep865 deren01 babası biraz kısa genetik olarak ona çekmiş olabilir bence kilosu normalse boy genetik olarak bir geri kalma belirtisi değil tek başına. Benim boyum 1.70 ama eşim 1.76 maalesef eşim kısa hatta eşimin babası bayağı kısa 1.60 falan. Ama benim ailem uzun babam 1.86 inşallah bizim aileye çeker boy konusunda oğlum 😂
Oglusum5357 deren01 bnm oğlumda 13 aylık 73 cm 8 kg pramatıre dogdu persentılın baya altında ama yapacak bsey yok cok da takılmıyorum saglık olsun
Nafe deren01 merhaba 🍀ruşym kullabililirsin ama fazla kullanılması tavsiye edilmiyor. Bir çay kaşığı pankeke koyuyorum. Protein gerçekten boyu çok uzatıyor inşallah sorununuz çözülür
anonim351 deren01 yani bu genlere bağlı bişey . Benim kızım 13 aylık 72 cm 8.200 gram .zayıf ama sağlıklı mesela bin şükür . Sağlıklı olduktan sonra gerisi önemli değil. Beslenmesine dikkat et yeter
Mnli veysi106_ e ne oldu şimdi kadın zaten kendi bebeği kısa diye üzülüyor sizinkinin daha uzun olduğunu söyleyip nispet yaptınız
Sensen20 deren01 kızlar çok minyon oluyor genelde benim oğlum 11 aylıkken parkta bir kız çocuğuyla oynastilar 18 aylikmis bizimki 2 kati duruyordu yavrucak yürümese 9 10 aylık dersin o dereceydi