cevriyeee dimi dimi kesinlikle katılıyorum . Ama gel gör ki herkes çok biliyo .. sagliksizmis, çocuk okula gitmek üzereymis, ben evde yatiyormusum. Bez pahaliymis. Valla çok daraldım. Çocuk cok akilli sen üşengecsin diyorlar. Suanlik kizimla oyuncak bebeginde başladık eğitimine.. belki oyuna dökünce heveslenir oturur oda 😥