josephine_
Rengarenk52 ben onu görmemişim, değer normal yazan yere bakmışım direkt, diyorum normal çıkmış neyi soruyor. Bu pıhtı durumu kan çok bekleyince oluyor bildigim kadarıyla, sağlık ocağında verdiğimde bazen oluyordu benim de tekrar vermem gerekiyordu sanırım sizden de tekrar isteyecekler.