Selam kızlar bebeğim 4 aydır hep 9-10 civarı uyur gece üç dört kez emmeye kalkar sabah da 8 gibi falan tamamen uyanırdı. Bi kaç gündür saat 8 de uyumak için ağlıyor yastığa koyduğum gibi de uyuyor maşallah ama sorun şu ki gece 4 te uyanıp tüm enerjisiyle bir iki saat uyumuyor geri. Ben de karanlıkta öylece oturduğum için uykum geliyor daha da kötü oluyorum. Hani içeri gideyim tv falan açayım desem bu sefer hep o saatte uyanmaya alışır gece gündüzü karıştırır diye gitmiyorum yatak odasında kalıyorum. Bugün doktor dişleri çıkmaya başlıyor dedi biraz huysuz bu ara. Sizin de diş dönemi. Öyle oldu mu nasıl karşıladınız, gece saat kaçta uyutayım ağlasa da uyutmayayım mı yoksa saat 8 de uyuması iyi mi ? Gece uyandığında siz ne yapıyorsunuz öylece bekliyor musunuz yoksa içeri mi gidiyorsunuz bebekle ? Bu günler geçecek mi 🥹