tulititultitay siz de kendimi gördüm kızım şu an 4 ay 20 günlük doğduğu günden beri gazdan dolayı ıkınırdı gece uykularında, akşamlar krize girerdi çığlık atarak ıkınırdı bende sürekli acaba şu mu acaba bu mu derdim dert edinirdim siz belki bir nebze rahatlatabilir siniz ama gaz asla tamamen bitmez şu anda hala biraz daha gazı var ama öyle sancılanması ağlaması ıkınması yok, zamanı gelince azalacak o güne kadar hem siz yediklerinize dikkat edin hem mutlaka her beslenme sonrası gazını çıkarın her altını açmada masaj yapmaya çalışın sevim kuruçay diye youtubeda aratın o masajı uygulayın karnını ayaklarını sıcak tutun sling veya kanguru önermişti bize doktorumuz onunla evde dolaşın demişti ılık duş falan aldırın duştayken ılık suyla da karnını ovalayın bu bir süreç bağırsakları gelişince bu sancılar da bitecek inşallah