Ben yaklaşık 8 saat kadar dışarıda bırakıyorum mayasını da biraz fazla koyuyorum. İnternette 1 litreye 1 yemek kaşığı diyor ama ben bir buçuk falan koyuyorum. Bir de derecesine bakıyorum. Tam 48 derecede mayaliyorum. Normalde 45-46 derecede mayalanmasi gerekiyormuş ancak ben cam kavanozlara bölüştürüyorum porsiyonluk olarak cam sütün ısısını biraz düşürdüğü için 48 derece ideal oluyor.