ebrumercan benim bebeğimde 5.5 aylıkken ishal oldu ve çok az yapmaya başladı. Enfeksiyonmuş gerçi. İlaç kullandık ama paralelde doktor benim çok su içmem gerektiğini söyledi. Günde 4 lt en az içtim. 4 lt sadece su buna ilave sıvı gıdalar da var. Öyle yapınca artmaya başladı etkisini hemen gördüm. Kızıma hiç su vermiyordum paralelde çay kaşığı ile az az vermeye de başladım. Ama annenin aşırı su tüketmesi daha etkili oldu