karbeyaz aklınıza kötü getirmeyin tabi, benim emziren anne çayından yükselmişri. Karaciğer çok çabuk toparlıyor kendini tabi sizinki belki önemsiz başka sebeptir yada enfeksiyon vsdirde. Randevuya çok varmış ama sağlık ocağı veya aciller bile bu testi yapıyor bir gidin içiniz rahatlasın çok açık renkse. Benim göz bebeğimin beyazı göz kenarımın çevresi de biraz sarıydı ama benim aşırı yüksekti enzimlerim 10 güne normale döndü şükür